středa 17. září 2014

Jak a kam vycestovat

Krásný den všem,

jestliže se rozhodnete pro vycestování do zahraničí, většina z vás bude uvažovat nad tím, zda-li vycestovat tzv. "na vlastní pěst" či využít služby některé z nespočtu agentur. I já měla tento problém a takhle to nějak probíhalo... 

Nejprve jsem uvažovala nad agenturou. Myslím, že existuje spousta agentur, na které je spolehnutí a taky jsem si o nich načetla spoustu recenzí. Mezi nejvíce chválené patří studentagency, czech-us, coolagent a v neposlední řadě mne zaujala nabídka služeb z huradosveta. Všechny tyto agentury mají něco do sebe, většina z nich však nabízí práci v hotelích či službách v Anglii, což byl můj cíl. Každá výše uvedená nabízí samozřejmě jiné služby, jiné programy, takže je potřeba pohledat, jaký program by byl vhodný právě pro vás.

Ačkoli jsem nabídku hodně dlouho zvažovala, nakonec jsem se přeci jen rozhodla vyjet na "vlastní pěst". Uznávám, že za tady tím rozhodnutím stál především fakt, že se k mému nápadu připojila i kamarádka, a ve dvou se to přece lépe táhne :) Na spoustě diskusních fór najdete, že vyjet touto formou do zahraničí, je nejlepší možnost hlavně pro ty, kteří alespoň nějaké ty základní znalosti angličtiny mají. Proč? Protože agentura si samozřejmě vezme za zprostředkování určitou sumu, která nemusí být zrovna nejnižší a navíc nikdy nevíte, zda-li agentura splní vše co slíbí. 

Můj cíl cesty byl jasný - Brighton. Krásné město o kterém snad všichni básní, u moře, jen cca hodinka cesty do Londýna, ideální. Jakmile máte vybrané místo i způsob, jakým vyjedete, snad to nejjednodušší máte za sebou :) 


Pokračování zase někdy příště:)

Mějte se krásně








Žádné komentáře:

Okomentovat

Za případné komentáře děkuji :)