sobota 25. října 2014

První dojmy v Anglii

Hi, :)

ano, jak už asi víte, již píšu z Anglie, tedy přesněji přímo z Brightonu. První týden zde byl poměrně chaotický a za pár dní už budu mít za sebou prvních  dnů. 

Abych pravdu řekla... první den, který jsme strávily cestováním se zdál nekonečný. Začal již před šestou hodinou ranní, kdy mě naši vezli do Olomouce na hlavní nádraží, následoval přesun vlakem do Prahy, z vlakového nádraží pak nacpaným MHD na letiště, zde poměrně hodně front k vyčkání, následné čekání na let (trošku se zpožděním), následoval asi dvou hodinový let. Po příletu na letiště Gatwick se stály další fronty (já měla naštěstí nový pas s čipem, takže jsem stát frontu nemusela, nicméně jsem čekala na kamarádku, takže jsem si taky postála :D ), čekalo nás vyzvednutí kufrů, a řešení dopravy, jak se vlastně do toho Brightonu dostaneme. Nejjednodušším řešením byla volba vlaku (byť je to zde poměrně drahá záležitost)... na ten nasednete v podstatě hned u letiště. 

Po příjezdu do Brightonu, kde nás čekala kamarádčina teta, jsme se jely ubytovat. Měly jsme domluvené ubytování na první týden u ní. Teta bydlí také v podnájmu a opravu vám nepřiji vidět ty podmínky... ačkoli přidávám pár fotek. 




První noc jsme strávily u tety v pokoji na zemi. Pokoj je mimochodem tak malinkatý, že si tam vleže ani nohy nenatáhnete :). Vzhledem k tomu, že majitelka domku odjížděla druhý den na dovolenou, uvolnila nám svou ložnici, kde jsme po zbytek týdne mohly přespávat v jeji posteli. Ale řeknu vám... tolik špíny, smradu, neskutečného nepořádku, chlupů od koček, plísně atd. jsem snad v životě neviděla. 

Náš první pokoj:




Co se mi na našem prvním pokoji "líbilo" nejvíc - nepochybně nedostatek světla. Celkově všude v domě byl velký nedostatek světla, v obýváku byly neustále zatažené žaluzie (a i po našich pokusech, byly následující den znovu zatažené), v koupelně byla také žaluzie zatažená, a v pokoji jsme měly světlo, které bylo jako z laciného hotelu - červené. Okno do pokoje bylo zakryté nepropustnou látkou, která byla přicvakaná sešívačkou k rámu okna, takže sluneční paprsky se do pokoje dostaly opravdu jen minimálně. 

První dojmy po příjezdu do Anglie? Ponuro, šedo, déšť... sakra co tu dělám, proč jsem se tak rozhodla? Jak to tady přežiju? To jsem byla hodně naivní, když jsem si říkala, že tu zůstanu rok a déle... Nevydržím tu snad ani měsíc!!!

Ale po téměř dnech můžu říct... že člověk si zvykne opravdu na všechno. O dalších zážitcích s hledáním práce a dalšího ubytování vám povím příště :) 

Mějte se krásně,
L. 

P.S. První foto moře, které mi vždycky spolehlivě zvedne náladu. 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Za případné komentáře děkuji :)