neděle 30. listopadu 2014

Změny a čas...

Uplynula téměř polovina měsíce, kdy jsem naposledy přidala příspěvek o mém prvním měsíci zde. Někdy mám pocit (ha, asi většinu času mám pocit), že tu čas běží... tak nějak jinak. Hrozně rychle to všechno utíká a ani nemrknu a za chvíli to budou měsíce dva. Když pominu ty neustále míhající se dny, mění se i spousta věcí kolem. Po první měsíci jsem měla pocit, že nemám vlastně ani nic zařízené, nemám smlouvu, nemám pojištění, nemám nic... a jak to tedy všechno pokračuje?

S hrdostí můžu říct, že začátky jsou překonány a to nejtěžší snad za mnou. Mám již úspěšně založený účet v bance, odeslány podklady pro českou pojišťovnu, na práci v restauraci, které mne tak nebavila a byla pro mne utrpením, jsem se vykašlala a našla si práci jinou. Příští týden mne čeká první výplata, takže se na svět dívá hned optimističtěji. Věci se začínají měnit k lepšímu a jsem za to sakra ráda!

Můj čas je momentálně naplněný prací, prací a zase prací a mezi tím běháním mezi obchody. Ano, již začíná sezóna Vánoc. Vloni jsem nakupovala vánoční dárky dokonce týden před Vánoci, protože nebyl čas, nakoupit je dřív. V Anglii? Začínám nakupovat již na konci listopadu. Místní lidé to tady víc "prožívají"... začínají nakupovat hrozně brzy, brzo je vše vyprodané. A vzhledem k tomu, že bych nerada dopadla jako na Halloween, kdy jsme čekaly na poslední den před tímto svátkem, že nakoupíme nějaké blbinky za poloviční ceny... HA, pěkně jsme se přepočítaly... když jsme přišly do obchodu, již nikde nebylo po Halloweenu ani stopy. 
Tímto poučená se tedy vydávám do ulic několikrát v týdnu, abych ukořistila a vybrala nějaké ty dárečky pro mé nejmilejší - a že to není sakra jednoduché :)

Vzhledem k tomu, že mám jediný den v týdnu jako day off, tak si ho jdu také náležitě užít. Přeji všem krásný zbytek víkendu a zase příště ahoj :)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Za případné komentáře děkuji :)